Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

 Facebook - Wydawnictwo Serafin

Regulamin

Księgarnia internetowa, działająca pod adresem http://www.e-serafin.pl prowadzona jest przez Wydawnictwo SERAFIN , z siedzibą w Krakowie, przy ul. Korzeniaka 16, NIP 6772263228 REGON 040018820, tel. +48 12 623 80 58.

1. Księgarnia internetowa e-serafin.pl obsługuje zamówienia:
- złożone przez Internet (e-serafin.pl)
- telefoniczne (+48 12 623 80 58, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9.00 do 15.30).

2. Ceny podane przy każdym towarze są cenami brutto. Ceny podane na www.e-serafin.pl są cenami obowiązującymi w e-księgarni dla klientów indywidualnych i mogą być niższe od ceny detalicznej.


3. Zamówienia przyjmowane przez
• telefon - przyjmowane są do realizacji w tym samym lub następnym dniu(płatność przy odbiorze) lub po otrzymaniu wpłaty (przelew)
• stronę
www.e-serafin.pl - przyjmowane są do realizacji po potwierdzeniu zamówienia. Aby potwierdzić zamówienie, wystarczy kliknąć w link, który wysyłany jest przez księgarnię mailem automatycznie po złożeniu zamówienia.

4. Ebooki. Wszystkie dostępne ebooki są w kategorii Ebooki. Dostępne w tym momencie pliki są w formacie epub lub pdf - format pliku jest zaznaczony w nazwie głównej produktu, np. Ogień na ziemi. Rozmowy wokół Ośmiu błogosławieństw - Marie-Dominique Philippe (EPUB plik do pobrania).
4.1. Dodaj ebooka do koszyka konieczne jest zaznaczenie właściwej dostawy
- Jeśli zamawiasz tylko ebooki, zaznacz w koszyku dostawę: "tylko EBOOKI".
- Jeśli zamawiasz też inne towary, wybierz w koszyku inną dostawę (do wyboru: paczkomaty, kurier, poczta lub odbiór własny w siedzibie wydawnictwa)
4.2. po opłaceniu zamówienia wyślemy do Ciebie link z dostępem do ebooka
4.3 zamówienia zawierające inne towary niż tylko ebooki, z zaznaczoną opcją dostawy zarezerwowaną tylko dla ebooków nie będą realizowane

4.3 zgodnie z ustawą o ochronie praw konsumenta, po wysłaniu pliku cyfrowego do konsumenta nie jest możliwy zwrot towaru

5. Logowanie i rejestracja. Nie trzeba się rejestrować i logować, żeby zrobić zakupy. Można wybrać opcję jednorazowych zakupów, bez konieczności rejestracji, zakładania konta i logowania się w e-księgarni. Warto jednak zdecydować się na rejestrację i wziąć udział w systemie premiowania Stałych Klientów.

6. System premiowania Stałych Klientów. Jeśli na stronie http://www.e-serafin.pl dokonasz rejestracji i będziesz dokonywać zakupów poprzez logowanie, to – o prócz ułatwienia przy kolejnych zamówieniach (nie musisz wtedy kolejny raz wpisywać wszystkich danych) – bierzesz udział w systemie premiowania Stałych Klientów:

a) po zarejestrowaniu i dokonaniu pierwszego zakupu otrzymasz 5% zniżki na wszystkie towary, dostępne w e-księgarni; rabat zostanie przyznany po zrealizowaniu pierwszego zamówienia i będzie dotyczył wszystkich kolejnych zamówień;

b) jeśli dodatkowo na stronie głównej księgarni e-serafin.pl wpiszesz się na listę Subskrybentów newslettera, będziesz otrzymywać od nas informacje o nowościach wydawniczych, rekolekcjach, dniach skupienia, imprezach kulturalnych i innych ciekawych inicjatywach z naszego środowiska.

c) jako Stały Klient po zalogowaniu możesz zamieszczać recenzje i opinie o produktach prezentowanych w księgarni e-serafin.pl

d) rejestrując się, wyrażasz zgodę na przesyłanie na Twój adres e-mail specjalnych ofert przeznaczonych dla Stałych Klientów, wysyłanych z adresu: marketing@e-serafin.pl. Rejestracja umożliwi Ci korzystanie z kuponów rabatowych, upoważniających do zniżki procentowej lub kwotowej, lub też do darmowej przesyłki, w zależności od warunków aktualnie obowiązujących promocji.

7. Potwierdzenie zamówień. Jeśli zamawiasz u nas po raz pierwszy, potwierdź swoje zamówienie, abyśmy mogli je wysłać. Aby potwierdzić zamówienie, trzeba kliknąć w link, który otrzymasz od nas w e-mailu w ciągu kilku minut od złożenia zamówienia. W tym samym e-mailu otrzymasz również dokładne informacje o zamówionych tytułach i wybranym sposobie zapłaty, kosztach oraz formie dostawy. Możesz także potwierdzić zamówienie telefonicznie: 12 623 80 58.


8. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:

a) dla zamówień płatnych przy odbiorze (tzw. przesyłka za pobraniem) – jeśli składasz zamówienie po raz pierwszy, realizację zamówienia rozpoczniemy, kiedy do księgarni dotrze Twoje e-mailowe lub telefoniczne potwierdzenie zamówienia; kolejne zamówienia będą realizowane zaraz po ich otrzymaniu (dotyczy Stałych Klientów);

b) dla zamówień płatnych przelewem – realizację zamówienia rozpoczniemy, kiedy na naszym koncie odnotujemy wpłatę za Twoje zamówienie;

c) dla zamówień płatnych kartą kredytową – realizację zamówienia rozpoczniemy po autoryzacji karty.

9. Dowód dostawy. Do każdego zamówienia wystawiamy dokument DD. Na dokumencie umieścimy dane, które wpiszesz jako główne (billingowe). Jeśli adres wysyłki ma być inny, zaznacz to w odpowiednich okienkach. Jeśli potrzebujesz faktury VAT na zamówione towary, wpisz w uwagach: proszę o wystawienie faktury VAT.

10. Zmiany w zamówieniu. Możesz wprowadzić zmiany w swoim zamówieniu do momentu wystawienia dowodu dostawy. Możesz także w całości wycofać swoje zamówienie do momentu jego wysłania. Aby dokonać tych zmian, skontaktuj się telefonicznie 12 623 80 58 lub na adres e-mail: zamowienia@e-serafin.pl

11. Koszt dostawy na terenie RP. Wszystkie zamówienia (za wyjątkiem prenumeraty) wysyłamy przesyłkami poleconymi priorytetowymi (Poczta Polska) lub kurierem (DPD):

a) dla zamówień płatnych przelewem i kartą kredytową:

- wysyłka przez Paczkomaty - koszt przesyłki jest stały, wynosi 9,90 zł

- wysyłka Pocztą Polską – przesyłka polecona ekonomiczna, koszt jest uzależniony od wagi i wynosi od 8 do 14 zł : do 0.35 kg - 8 zł (polecony ekonomiczny), do 1 kg - 12.00 zł (polecony priorytet), do 2 kg - 14.00 zł (polecony priorytet),
przesyłki powyżej 2 kg wysyłamy kurierem
- wysyłka kurierem DPD - 12 zł

b) dla zamówień płatnych za pobraniem

- kurier DPD - koszt przesyłki jest stały – 14 zł

c) dla przesyłek o wartości od 150 zł – dostawa GRATIS

d) opłata za ponową wysyłkę tego samego zamówienia - wg cennika.

12. Koszt dostawy poza granicami Polski. Wszystkie zamówienia wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej w formie wybranej przez klienta. Osoba dokonująca wpłaty albo przelewu zza granicy ponosi koszty opłaty manipulacyjnej banku.


Cennik Poczty Polskiej dostępny pod adresem internetowy

www.poczta-polska.pl

13. Koszt dostawy prenumeraty. Koszt dostawy prenumeraty dwumiesięcznika „Głos Ojca Pio” jest wliczony w cenę prenumeraty. Jeśli zatem w e-księgarni zamawiasz TYLKO prenumeratę, wybierz na liście dostaw okienko "Koszt dostawy 0,00 zł - zamawiam tylko prenumeratę", aby nie płacić dodatkowo za dostawę. Wyjątek stanowią:

a) przesyłki za pobraniem – jeśli wybierzesz tę formę dostawy i płatności za prenumeratę, zapłacisz jednorazowo 16.00 zł przy odbiorze pierwszej przesyłki; kolejne przesyłki z opłaconej prenumeraty będą przychodziły do Ciebie bez żadnych dodatkowych opłat; b) jeśli zamówisz w e-księgarni także inne tytuły, obowiązują Cię koszty dostawy wg cennika zamieszczonego w 10 i 11 punkcie Regulaminu.

14. Płatności. Księgarnia e-serafin.pl obsługuje płatności w złotówkach (PLN). Możesz wybrać następujące formy płatności za zamówioną przesyłkę:
a) płatność przy odbiorze (tzw. przesyłka za pobraniem) – zapłacisz kurierowi przy odbiorze lub w paczkomacie. Płatność ta jest obsługiwana tylko na terenie RP;
b) płatność kartą kredytową – za pośrednictwem platformy płatniczej Przelewy24.pl, tylko bezpośrednio po złożeniu zamówienia; obecnie dostępna jest tylko płatność w złotówkach (PLN);
c) płatność poprzez e-mail w systemie PayPal;
d) płatność przelewem bankowym – na konto Wydawnictwa Serafin :

Nr konta bankowego:

40 1600 1013 1847 3398 4000 0001

na to konto prosimy dokonywać wpłat za zamówione w księgarni pozycje;

15. Płatność za przesyłki zagraniczne. Przesyłki zagraniczne mogą być opłacane tylko kartą płatniczą lub przelewem bankowym. Za pośrednictwem platformy Przelewy24.pl można zapłacić tylko w złotówkach. Przy przelewach bankowych koszt przelewu zagranicznego ponosi Kupujący.
Wpłaty prosimy kierować na nr konta:

Nr konta bankowego:

40 1600 1013 1847 3398 4000 0001

na to konto prosimy dokonywać wpłat za zamówione w księgarni pozycje

kod SWIFT (BIC): PPABPLPK,

IBAN: 13 1600 1013 1847 3398 4000 0002

Termin dostarczenia przesyłki to:

czas realizacji Twojego zamówienia (od otrzymania wpłaty lub potwierdzenia zamówienia

1 dzień roboczy) + przewidywany czas dostawy, w zależności od doręczyciela i miejsca dostawy:

a) na terenie RP

kurier - 1-2 dni robocze (razem 2-3 dni robocze)

przesyłka polecona ekonomiczna - do 4 dni roboczych (wg informacji Poczty Polskiej) (razem do 7 dni roboczych)

b) przesyłka zagraniczna – do 14 dni roboczych (wg informacji Poczty Polskiej).


16. Produkty oferowane przez księgarnię internetową e-serafin.pl są wolne od wad, chyba że karta produktu informuje inaczej.

17. Księgarnia e-serafin.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, wprowadzania i usuwania towarów z oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, zmian kosztów przesyłek.

18. Zwroty. Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 r. „O ochronie praw konsumentów” konsument bez podania przyczyny może w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrócić towar kupiony w naszej e-ksiegarni. Zwracany towar nie może być używany, kopiowany ani w żaden sposób zniszczony. Płyty CD, DVD oraz towary w opakowaniach promocyjnych lub zafoliowane muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.

19. Zwracany towar wraz z dokumentem WZ należy odesłać na adres księgarni:

Wydawnictwo Serafin
ul. Korzeniaka 16
30-298 Kraków

Gwarantujemy zwrot pieniędzy za zakupiony towar. Pieniądze zwrócimy w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas zwrotu przesyłki. Pieniądze zostaną przesłane przelewem bankowym na podane przez Ciebie konto. Koszt zwrotu towaru ponosi konsument.

20. Reklamacje. Jeśli wysłany do Ciebie towar został uszkodzony podczas dostawy, możesz skierować reklamację bezpośrednio do dostawcy (Poczta Polska, kurier bądź Paczkomaty). Jeśli przesłany do Ciebie towar posiada wady, odeślij wadliwy produkt wraz z krótkim opisem wady na adres księgarni

Wydawnictwo Serafin
ul. Korzeniaka 16
30-298 Kraków


Twoją reklamację rozpatrzymy w najszybszym możliwym terminie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. Uszkodzony towar wymienimy na inny, a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania się nakładu) – zwrócimy Ci pieniądze.

21. Nie przyjmujemy zwrotów i reklamacji wysłanych do nas jako przesyłka za pobraniem.

22. Umowa kupna-sprzedaży między Klientem a Wydawnictwem Serafin zostaje zawarta poprzez dostarczenie wraz z przesyłką dokumentu DD/WZ.

Sklep internetowy Shoper.pl